loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 37 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

مهدي سيدصالحي بعد از حضور آسيايي همراه با استقلال و سپاهان، اين بار با تراكتورسازي به ليگ قهرمانان پا مي‌گذارد. او كه عنوان بهترين گلزن ايراني ليگ قهرمانان را در اختيار دارد اميدوار است با پيراهن تراكتور ركورد خود را در آسيا بالاتر هم ببرد.

 

در آستانه يك ركورد جديد هستي؟

بله؛ لطف و عنايت خدا شامل حال من شده و با حضورم و در اين دوره از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا مي‌شود هشتمين دوره حضور در اين بازي‌ها. 5 دوره با سپاهان، دو دوره با استقلال و امسال هم با تراكتورسازي در اين رقابت‌ها حضور مي‌يابم.

چه احساس از حضور در اين بازي‌ها داري؟

به نظر من اين مسابقات براي هر بازيكن و مربي‌اي كه در اين بازي‌ها شركت مي‌كند؛ مانند يك برند است چون سطح ليگ آسيا به مراتب از ليگ داخلي بالاتر است و بهترين باشگاه‌ها هر كشور در اين بازي‌ها حضور دارند. به نظر من اعتماد بنفس و تجربه بازيكنان با حضور در اين بازي‌ها بالا مي‌رود.

تا حالا چند گل در بازي‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا زده‌اي؟

15گل زده‌ام كه بيشتر گل زده در بين مهاجمان ايراني متعلق به من است و بعد از من محمود كريمي است.

اگر در اين فصل هم گل بزني ركوردت دست‌نيافتني مي‌شود؟

هر چي لطف آن بالايي باشد اما دوست دارم با اين ركورد دل هواداران تبريزي را شاد كنم.

با كدام تيم در آسيا راحت‌تر بودي؟

به نظر من بازي در سپاهان تجربه‌هاي زيادي را به من آموخت؛ مديريت و تجربه بازيكنان در اين باشگاه در خصوص بازي‌هاي آسيا زياد بود و اين خيلي به ما كمك مي‌كرد اما تراكتور هم به نظر من به دليل داشتن اين هواداران پورشور مي‌تواند در آسيا موفق باشد.

بهترين فصل حضور در اين رقابت‌ها از نظر خودت چه فصلي بود؟

آن سالي كه بهترين گلزن آسيا شدم فكر مي‌كنم سال 2007 بود. در آن دوره از رقابت‌ها جزو بازيكنان برتر آسيا بدون اينكه بازي ملي داشته باشم معرفي شدم هر چند آخرش با مصدوميت برايم تمام شد اما سال خوبي بود.

بهترين گلي كه در اين‌ها رقابت‌ها زدي؟

‌گلي ‌ كه روز اول عيد به الشباب عربستان در زمين حريف زدم، بهترين گلم از نظر شرايط غيرفني بود. اين گل چون روز اول عيد بود خيلي به من چسبيد كه مردم را خوشحال كردم، اما از نظر فني گلي كه از 40 متري به العين امارات زدم خيلي فوق‌العاده بود.

با اين همه سال حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا و گلزني چرا به تيم ملي دعوت نمي‌شوي؟

آن سالي كه آقاي دايي به بنده عزت گذاشت و مرا دعوت كرد را هرگز فراموش نمي‌كنم. هيچ زمان براي پوشيدن اين پيراهن وارد حاشيه‌هايي كه خودتان مي‌دانيد نشده‌ام و هميشه مي‌گويم حتما لياقت پوشيدن پيراهن تيم ملي را ندارم. بعد از آن دوره‌اي كه آقاي دايي مرا دعوت كرد در استقلال و سپاهان و حالا هم در تراكتور بازي كردم و فكر مي‌كنم با اينكه بد كار نكردم اما باز هم از تيم ملي دور ماندم براي همين قسمت من اينگونه است.

چرا با اينكه جزو سه گلزن اول ليگ هستي كي‌روش حتي براي اينكه از نزديك تو را ببيند دعوت‌ات نمي‌كند اما آن‌هايي كه گل هم نمي‌زنند حضور دارند؟

من اگر گلي زدم لطف و عنايت پروردگار و حمايت مردم تبريز بوده. من اعتراضي ندارم و اميدوارم كي‌روش مرا به‌خاطر عملكرد فني‌ام دعوت كند. اگر الان در تيم ملي نيستم حتما لياقت نداشتم ‌و آن‌هايي كه به قول شما گل نزدند لياقت داشتند. به‌دست آوردن دل مردم تبريز كمتر از دعوت شدن به تيم ملي نيست.

به نظر مي‌رسد ديگر به تيم ملي اميدي نداري؟

برگ درخت هم بدون خواست آن بالايي نمي‌افتد اگر خدا بخواهد دعوت مي‌شوم. من كه تمام تلاشم را مي‌كنم و الان فقط به موفقيت در تراكتور فكر مي‌كنم.

به نظرت تراكتور در آسيا موفق ظاهر مي‌شود؟

كارمان آسان نيست و غير از ما دو نماينده ديگر هم در جام باشگاه‌هاي آسيا داريم كه  همه بايد تلاش كنيم. هواداران تبريز اسلحه پنهان ما در برابر تيم‌هاي ديگر هستند سر و صدايي كه آن‌ها به راه مي‌اندازند براي تيم‌هايي كه تماشاگر ندارند وحشتناك است. از نظر فني هم بازيكنان خوبي مثل نصرتي، دهنوي،‌اسدي و كريميان داريم كه مي‌توانند كمك زيادي به ما كنند.

چقدر به اين دوره از بازي‌ها اميدوار هستي؟

امسال انگيزه زيادي دارم و به‌خاطر مردم تبريز مي‌خواهم ركوردم را دست‌نيافتني كنم. اگر آن بالايي بخواهد و هم‌تيمي‌هايم كمك كنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 661
  • بازدید ماه : 957
  • بازدید سال : 2,992
  • بازدید کلی : 106,518
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی