loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 93 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای ما مهم موفقیت تراکتور است و من هم اگر در ترکیب ثابت باشم تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم خواهم کرد و خیلی دوست دارم برای این هواداران بازی کنم چون احساس آنها را درک می کنم و دوست دارم به عشق آنها هر چه در توان دارم در زمین مسابقه بگذارم.

مصطفی اکرامی مدافع کناری تیم فوتبال تراکتورسازی از جمله بازیکنانی است که از زمانی که این تیم در دسته یک فوتبال کشور توپ می زد در این تیم حضور دارد. وی که از کم حاشیه ترین بازیکنان تیم است رابطه خوبی با هواداران دارد و هواداران لقب " مصطفی با مرام " را به این بازیکن اختصاص داده اند.

ساعاتی پیش از بازی حساس این تیم مقابل سرخپوشان پایتخت گفتگویی با این بازیکن انجام دادیم.

بازی امروز مقابل پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟
بازی ما با پرسپولیس یکی از حساسترین دیدارهای این هفته است. ما برای کسب قهرمانی جدال سختی با دو تیم بالاتر داریم و محکوم به پیروزی مقابل پرسپولیس هستیم. از طرفی هم پرسپولیس تیم بزرگی است و در حال حاضر در جدول رده بندی شرایط مطلوبی ندارد و حتی احتمال سقوط این تیم نیز وجود دارد به همین دلیل بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

در ترکیب ثابت این بازی خواهی بود؟
برای ما مهم موفقیت تراکتور است و من هم اگر در ترکیب ثابت باشم تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم خواهم کرد و خیلی دوست دارم برای این هواداران بازی کنم چون احساس آنها را درک می کنم و دوست دارم به عشق آنها هر چه در توان دارم در زمین مسابقه بگذارم.

پرسپولیس برای این دیدار چندین بازیکن اصلی خود را با خود نیاورده است، این مسئله تا چه حدودی می تواند تاثیرگذار باشد؟
در فوتبال امروز تیم ها نباید روی بازیکن خاصی متمرکز شوند و یک تیم باید با تمامی نفراتش تیم باشد. ولی به طور حتم نبود کریمی می تواند در کار تیمی آنها تاثیر گذار باشد چون وی یکی از بهترین های پرسپولیس است و یک وزنه سنگین برای آنها محسوب می شود.

به نظرت هواداران تا چه حدی از این دیدار استقبال خواهند کرد؟
من با اطمینان می گویم امروز سکوهای ورزشگاه پر خواهد بود و هواداران تراکتور اجازه نخواهند داد که پرسپولیس روز آسانی در یادگار داشته باشد. این تیم مال مردم است و آنها هم با اشتیاق فراوان از تیم خود حمایت می کنند و این مسئله انگیزه زیادی به بازیکنان می دهد تا جایی که بازیکنان در بیشتر موارد بدون دریافت مطالبات مالی نیز حاضرند به عشق مردم بازی کنند در حالی که این مسئله در دیگر تیم ها وجود ندارد.
tractorfc

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 554
  • بازدید ماه : 850
  • بازدید سال : 2,885
  • بازدید کلی : 106,411
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی