loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 103 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فوتبال تبریز در سال 1390 فصل دیگری از تاریخ پر فراز و نشیب خود را تجربه و سپری کرد.

در سال 1390 فوتبال تبریز با حضور نمایندگانش در لیگ برتر و لیگ یک، همچنان در کانون توجهات فوتبالدوستان تبریزی و ایرانی قرار داشت که مرهون درخشش تراکتورسازی و امیدواری ماشین سازی در راه کسب موفقیت بود.

تراکتورسازی یک فصل رویائی را با امیرقلعه نوعی شروع کرد طوریکه این تیم مردمی و محبوب را در آستانه کسب سهمیه آسیائی قرارداده و چه بسا با محقق شدن این آرزوی دیرینه فوتبالدوستان تبریزی، دامنه محبوبیت تراکتورسازی ابعاد بین المللی بخود یافته و ورزشگاه های قاره کهن نیز در مقابل استقبال شایان تماشاگران و هواداران راستین تراکتورسازی، احساس حقارت کنند.

ماشین سازی نیز با توسل به تجارب ارزشمند مردان کاربلد و هویت بخشیدن به ارکان اصلی باشگاه و ساختار تیمی، با مدیریت عالی افشین دبیری اسکوئی مجموعه ئی متکی بر بازیکنان مصمم و کادر بومی را گردهم آورده است تا به پشتوانه انگیزه و غنای فنی رسول خطیبی و به اتکای چهره نام آشنای فوتبال ایران یعنی ناصر ابراهیمی، فعل خواستن را برای صعود به لیگ برتر صرف کنند.

رخداد مهمی که فوتبال تبریز را تحت تاثیر قرارداده است وضعیت نامناسب شهرداری است که برخلاف تراکتورسازی، سیری نزولی را طی می کند که این امر با توجه به حمایت های صورت گرفته شهردار ورزشدوست و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز از این تیم، دور از انتظار جامعه فوتبال بوده و حتی تغییرات انجام یافته در ترکیب کادر مربیان نیز علیرغم ادعاهای وافر، نه تنها موثر واقع نشده بلکه شهرداری را به قعر جدول رده بندی نیز فراخوانده است.

دیگر تیم تبریزی حاضر در لیگ یک یعنی گسترش فولاد نیز، نوسانات زیادی را پشت سر گذاشت تا از تیم ضعیف و ناهماهنگ ابتدای فصل به تیم متحول شده و منسجم کنونی تبدیل شود. این تیم لایق که با سرمایه گذاری بخش خصوصی، تیمداری در جام آزادگان را تجربه می کند فصل گذشته با درایت عالی مهندس غلامرضا سمندر و حاج حمید حسین زاده تا یکقدمی راهیابی به لیگ برتر پیشروی کرد اما اسیر اتفاقات حاکم بر متن و حاشیه فوتبال گردید و با اما و اگرهای فراوان وارد فصل جاری پیکارها شد تا قافیه را از پیش باخته باشد لیکن تدبیر اعضای هیئت مدیره باز هم چاره ساز شد تا گسترش فولاد با برگی زر به تیم مقبولی مبدل گردد.

اما فارغ از احوالات تیم های تبریزی که شرح مختصر آن در این نوشتار مرور شد، بایستی به حامیان واقعی فوتبال تبریز در پایان سال 1390، اشاره داشت که با پشتیبانی و دلسوزی خود و صد البته با درایت و عنایات خاصی که از بعد مادی و معنوی مبذول نمودند، باعث شدند نامشان در صدر برترین های فوتبال تبریز مطرح شود.

نشریه الکترونیکی آذرورزش با پاسداشت حمایت های دکتر احمد علیرضا بیگی استاندار محبوب و موفق آذربایجان شرقی، سردارعلی اکبر پورجمشیدیان فرمانده مخلص و متعهد سپاه همیشه قهرمان و آماده عاشورا، دکتر شهرام دبیری اسکوئی رئیس کاردان شورای اسلامی کلانشهر تبریز و همچنین مهندس علیرضا نوین شهردار بسیجی و ورزشدوست کلانشهر تبریز، این چهار چهره ممتاز را بدلیل حمایت های ارزنده آنان در حوزه ورزش و بویژه فوتبال بعنوان حامیان واقعی فوتبال تبریز در سال 1390 انتخاب و معرفی می کند.

البته در این گزینش نام افراد دیگری همچون محمدرضا زنوزی مطلق رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری دریک و مهندس رحیم قاسمی مدیرعامل موسسه قرض الحسنه جوانان خیر نیز مدنظر بودند که سزاوار تقدیر هستند.

علاوه بر این، در جمع مسئولان نیز دکتر محمد حسین فرهنگی، دکتر مسعود پزشکیان و دکتر علیرضا منادی نمایندگان مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس صادق نجفی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس، در ردیف حامیان فوتبال تبریز قرار دارند.

و مخلص کلام اینکه، نقش تعیین کننده سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان استان و حاج جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی نیز مورد نظر بوده و در کنار کلیه خادمان و حامیان واقعی فوتبال تبریز لایق قدردانی و تکریم می باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 795
  • بازدید ماه : 1,091
  • بازدید سال : 3,126
  • بازدید کلی : 106,652
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی