loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 50 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تیم تراکتورسازی تبریز بعد از اینکه یک بازیکنش را مقابل مس کرمان از دست داد، جان گرفته و به نخستین پیروزی خود دست یافت.

از هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت 22 سه شنبه‌شب در حالی میزبان مس کرمان بود که این بازی در دقایق اولیه به دلیل قطع برق ورزشگاه با 35 دقیقه تاخیر آغاز شد این بازی جذاب در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود تراکتورسازی به اتمام رسید.

در این دیدار تراکتورسازی نسبت به مهمان خود بیشتر صاحب توپ و میدان بود، اما خط حمله این تیم قدرت لازم را برای ثمر رساندن گل نداشت. اصرار به استفاده از توپ‌های هوایی و عدم تنوع در خط حمله سبب شده بود که مس با مدافعان بلند قامت خود مهاجمان تراکتورسازی را خنثی کنند.

تراکتورسازی در نیمه دوم بر حملات خود افزود، اما اخراج قاسم دهنوی در دقیقه 83 کار را برای میزبان مشکل‌تر کرد. با این اوصاف فرزاد حاتمی در دقیقه 85 با ضربه سر گل تراکتورسازی را به ثمر رساند تا بازگشت با شکوهی به ترکیب تیم داشته باشد.

تراکتورسازان که غرق در شادی گل بودند در خط دفاع مرتکب غفلت شده تا سانتر پترویچ و اشتباه مهلک فروزان و ضربه سر مصطفی شجاعی گل تساوی را در دقیقه 90 به همراه داشته باشد. به نظر می‌رسید که این بازی با نتیجه مساوی به اتمام  برسد، نتیجه‌ای که مطلوب هواداران تیم نایب قهرمان فصل پیش نبود.

تراکتورسازی که در لحظات پایانی بیشتر به بازی زمینی روی آورده بود، در دقیقه 94 با فرار ابراهیمی و خطای باتیس صاحب یک ضربه پنالتی شد تا فلایو لوپز گل دوم میزبان را به ثمر رسانده و ورزشگاه را غرق در شادی کند.

با این نتیجه تراکتورسازی نخستین پیروزی خود را جشن گرفته و تا رده هشتم صعود کرد. مس نیز متحمل سومین شکست خود شده و در مکان هفدهم جای می‌گیرد.

بازی تراکتورسازی با مس کرمان در حضور 25 هزار تماشاگر با قضاوت سعید مظفری‌زاده برگزار شده که کامرانی‌فر و فروغی وی را در امر قضاوت کمک می‌کردند.

قاضی این میدان در این بازی آرمان شهدادنژاد، مصطفی شجاعی، شجاع خلیل‌زاده، کیوان امرایی، ایوان پترویچ از تیم مس کرمان و سیدمحسن حسینی، علیرضا جلیلی از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرده و قاسم دهنوی را نیز با نشان دادن دومین کارت زرد از بازی اخراج کرد.

همچنین مظفرزاده استفان باتیس بازیکن مس کرمان را در دقیقه 90+3 از میدان بازی اخراج کرد.

اسامی تیم مس کرمان

آرمان شهدادنژاد، شجاع خلیل‌زاده، استفان باتس، فرهاد سالاری‌پور (از دقیقه 74 پویا سید پناهی)، وحید اسماعیل‌بیگی، فرزاد حسین‌خانی، ایوان پترویچ، مصطفی شجاعی (از دقیقه 92 مهرداد کریمیان)، احد حسن‌زاده (از دقیقه 84 کیوان امرایی)، شهرام گودرزی، رضا عنایتی.

سرمربی: ابراهیم قاسم‌پور

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز

محسن فروزان، مهدی کیانی، احسان حاج‌صفی، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، قاسم دهنوی، فلاویو لوپز، سید مهدی صالحی (از دقیقه 85 مسعود ابراهیم‌زاده)، فرزاد حاتمی (از دقیقه 94 محمد نصرتی)، علیرضا جلیلی (از دقیقه 60 محمد ابراهیمی)، میلاد فخرالدینی.

سرمربی: خوزه اولیویرا

حاشیه‌های بازی

حسین کاشی‌نژاد مربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از پایان بازی معتقد بود، باخت مقابل تراکتورسازی حق تیم مس نبود و داور این باخت را به تیم تحمیل کرد.

اخراج قاسم دهنوی بازیکن تراکتورسازی درست بود اما داور بازی برای تلافی این موضوع، خطاهایی گرفت که اصلاً درست نبود.

وی ادامه داد: نوع داوری‌های فصل جاری، حق تیم‌ها را ضایع می‌کند و کمیته انضباطی اگر خواست می‌تواند فیلم بازی‌ها را ببیند و در خصوص اظهارات من علیه داوری تصمیم‌گیری کند.

بازی تراکتورسازی و مس کرمان که قرار بود از ساعت 22 آغاز شود از دقیقه دوم بازی با 35 دقیقه تاخیر به دلیل قطع برق ورزشگاه آغاز شد و در این مدت تماشاگران حاضر در ورزشگاه با روشن کردن چراغ تلفن همراه خود، ادیسون را تشویق کردند.

استاندار آذربایجان‌شرقی از نزدیک کنار مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی این بازی را تماشا کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 485
  • بازدید سال : 2,520
  • بازدید کلی : 106,046
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی