loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 143 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (0)

رسول کربکندي در نشست خبري پيش از بازي تيمش با تراکتورسازي اظهار کرد: البته تيمي که پنج باخت پشت سر هم داده باشد، هر دليلي ما بياوريم حمل بر توجيه شکست‌ها مي‌شود اما همان طور که گفتم شکست‌ها بر عهده مربي است و ما بيشترين تلاش را داريم تا تيم را به شرايط آرماني خود برسانيم. تا کسي در شرايط ما قرار نگيرد نمي‌فهمد که چه مشکلاتي داريم. به هر حال ما هيچ گاه پنج باخت پشت سر هم نداشتيم و از اين پنج باخت در سه بازي حق‌مان شکست نبود.

وي افزود: تمام 11 گلي که ما خورديم به خاطر اشتباهات فردي بوده است که نشان از استرس بازيکنان دارد. وقتي گلي به اين شکل به ثمر مي‌رسد مسائل رواني بازيکنان بروز پيدا مي‌کند اما مطمئن باشيد که ما دست از تلاش برنمي‌داريم و قرار نيست که 34 بازي را ببازيم. روز گذشته تمرين‌هاي خيلي شادابي را پشت سر گذاشتيم و در مقابل تراکتورسازي به دنبال هر نتيجه‌اي غير از شکست هستيم. کربکندي تصريح کرد: سعي کرديم بازيکنان را از نظر رواني آماده کرده و آن‌ها را متوجه شرايط‌مان بکنيم و خوشبختانه بازيکنان ما اين درک را دارند که شرايط را بفهمند اما متاسفانه يک عده به اصطلاح تماشاگر ذوب آهن به طور مغرضانه به ما توهين مي‌کنند.

سرمربي ذوب آهن افزود: اشکال تيم ما در دو محوطه جريمه است و ما در فاصله بين اين دو محوطه خوب بازي مي‌کنيم اما دو اشکال عمده در خط دفاع و حمله داريم و وقتي گل‌هاي بد مي‌خوريم بازي احساسي مي‌شود و به همين جهت نمي‌توانيم از فرصت‌ها استفاده کنيم. در بازي با گهر دورود چندين موقعيت داشتيم و شوت‌ها و ارسال‌هاي زيادي روي دروازه حريف انجام داديم. کربکندي گفت: هم‌اکنون با چهار دروازه تمرين مي‌کنيم و بسيار بدشانس بوده‌ايم که در اين پنج بازي بازنده بوده‌ايم. وي درخصوص ليدرهاي تيم ذوب آهن گفت: من خودم مي‌دانم که مشکل ليدرها با من از کجا آب مي‌خورد و هم‌اکنون که باشگاه نمي‌تواند اين ليدرها را از لحاظ مالي تامين کند، آن‌ها به اين اعمال ناشايست دست مي‌زنند. متاسفانه ليدرها به بازيکنان من زنگ مي‌زنند و آن‌ها را تهديد مي‌کنند که اگر پول ندهيد در ورزشگاه به شما فحاشي مي‌کنيم و همين شرايط نابسامان باعث شده است که طرفداران ذوب آهن در خانه‌‌هايشان بنشينند، چون فضاي ورزشگاه‌ها را مسموم مي‌بينند.

سرمربي ذوب آهن تصريح کرد: باشگاه بايد تکليفش را با اين پنج ليدر مشخص کند و من از همان اولين روزي که با هيات مديره جلسه داشتم و به اين سمت منصوب شدم چند دقيقه بعد ديدم که اين پنج ليدر ايستاده‌اند و سپس به من پيامک تهديد‌آميز دادند که استعفا دهم. متاسفانه باج دادن به ليدرها در فوتبال ما مرسوم شده است و اين بالاترين ننگ براي فوتبال ماست. وي افزود: به جرات مي‌گويم يک عده لحظه‌شماري مي‌کنند که ما گل اول را بخوريم و سپس شروع به فحاشي کنند. اگر تماشاگر واقعي ذوب آهن به دليل اين شکست‌ها به من توهيني کند، من هيچ اعتراضي به او ندارم اما پذيرش پنج نفر ليدري که هميشه فحاشي مي‌کنند و تنها اهداف مادي را دنبال مي‌کنند اصلا امکان‌پذير نيست. به جرات مي‌گويم در مقابل باج‌گيري با تمام توانم مقابله مي‌کنم و اصلا اجازه نمي‌دهم اين ليدرها به ما توهين کنند. در دو روز گذشته آن‌ها سر تمرين ما آمدند و به فحاشي پرداختند که واقعا زشت است.

کربکندي اظهار کرد: در پنج بازي گذشته اين شکست‌ها اصلا حق‌مان نبوده است و هنوز تعدادي از بازيکنان ما در حد و اندازه خود ظاهر نشده‌اند. بايد مساله مالي و رواني حل شود و رسانه‌ها هم‌اکنون به دنبال يک شوک مي‌گردند و تغيير سرمربي ذوب آهن مد نظرشان است. خود من هرگاه به اين نتيجه رسيدم که تيم از دستم خارج شده است فورا استعفا مي‌دهم اما بايد بگويم که راهکار ما براي برون‌رفت از اين مشکلات تلاش بيشتر و روي آوردن به بازي مستقيم است. وي گفت: هم‌اکنون صلصالي دچار کشيدگي عضله شده است و حدادي‌فر نيز از چهارم شهريور مي‌تواند در اختيار تيم ما باشد. مهاجم خارجي هنوز به آمادگي کامل نرسيده است و ما هنوز سه جاي خالي براي جذب بازيکن داريم که قصد داريم يک بازيکن آزاد را جذب کنيم. بايد بگويم که مجموعه ذوب آهن صبر و تحملش زياد است و به ما اعتماد زيادي کرده است و ما نيز بايد جواب اين اعتماد را به بهترين شکل بدهيم.

سرمربي ذوب آهن با انتقاد از برگزاري کنفرانس‌هاي قبل از بازي‌هاي داخلي گفت: براي بازي‌هاي داخلي که مشکلات پروازي وجود دارد به نظر من اين نشست‌هاي خبري قبل از بازي لزومي ندارد، مگر براي بازي‌هاي بزرگ. براي بازي‌هاي داخلي نشست‌هاي قبل از بازي چندان ضروري به نظر نمي‌رسد و ما متاسفانه همه چيز را داريم با تحکم پيش مي‌بريم و اگر در اين نشست‌ها حاضر نشويم 5 ميليون تومان جريمه مي‌شويم. واقعا سازمان ليگ بايد در اين خصوص تجديد نظر کند و بايد نگاه حرفه‌اي‌تري داشته باشد چرا که ما نبايد تنها اداي کشورهاي بزرگ را دربياوريم. اوليويرا سرمربي تيم تراکتورسازي به دليل تاخير پروازش نتوانست در اين نشست حاضر شود.

دو تيم ذوب آهن و تراکتورسازي در ليگ برتر تاکنون 8 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که در اين 8 ديدار تيم ذوب آهن 4 بار برنده شده است، 2 بازي به تساوي انجاميده و 2 بازي را نيز تراکتورسازي پيروز شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 717
  • بازدید ماه : 1,013
  • بازدید سال : 3,048
  • بازدید کلی : 106,574
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی