loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 69 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

به نام حق

در ساعت هایی که کمتر از ۳۰ ساعت به عید نوروز باقی مانده است همه به فکر عید و شیرینی و آجیل و تمام زیبائی های عید هستند من هم امیدوارم همه ما در کنار خانواده‌مان خوشحال سالی خوب و زندگی با عزت و با شرف را ادامه دهیم و مثل بعضی ها شرفمان را زیر پا نگذاریم اما چیزی که ذهنم را مشغول کرده تا با شما چند دقیقه‌ای یا چند خطی صحبت کنم این است که ما طرفداران تبریزی هستیم ؟‌طرفداران آذربایجانی هستیم ؟ چه هستیم ؟ به بررسی شرایطی که صدا و سیما به وجود آورده می‌پردازیم .

وقتی در سال اول که تراختور به لیگ برتر صعود کرد وقتی طرفداران تیم تراختور در ورزشگاه آزادی نصف ورزشگاه را به تسخیر خود در آوردند جوی ایجاد شد و آن این بود که تیم تراکتور با طرفداران خود به تهران آمده یا مثلآ این چنین حرفها طرفداران تبریزی در کرمان طرفداران تبریز در بوشهر ، اهواز ، شیراز ،‌اصفهان ، انزلی و…… همه جا ! تراختور که هیچ جا بدون تماشاگر و طرفدار نبوده است در بازی مقابل سایپا و خیلی از بازیها این حرفها دوباره تکرار شد و با گفتن این حرف که طرفداران تبریزی !! یعنی کسانی که از تبریز آمده‌اند و تراختور در کرج در تهران در شیراز در انزلی در اصفهان در اهواز و در همه جا طرفدار ندارد و با محصور کردن طرفداران این تیم به تبریز سعی در فریب اذهان عمومی دارند و ما خودمان نیز مقصریم که در سالهای اول با این جرفها حال کردیم و گفتیم از تبریز می‌رویم همه از تبریز رفتند و این نوع حرفها !

نه خیر تراختور در همه جا طرفدار دارد در بازی با سایپا نزدیک ۳ هزار ۴ هزار طرفدار در ورزشگاه انقلاب کرج حضور داشتند اگر با انصاف حساب کنیم اگر خیلی خیلی بخواهیم بگویم میتوان گفت که ۳۰۰ الی ۵۰۰ نفر آنها از تبریز رفته بودند با حسابی که خیلی ارفاق کردیم بقیه از کجا آمده بودند ؟؟؟؟ آنهایی که آمدند و در کرج هم تا آخرین دقیقه تیم را تنها نگذاشتند کرجی های طرفدار تراختور ترک های طرفدار تراختور و عاشقان این تیم بودند یا در تهران مقابل استقلال که بازی می‌کنیم اگر یک حساب سرانگشتی هم بکنیم در خواهیم یافت که آن تعدادی که به ورزشگاه می‌آیند در بهترین شرایط نصفشان از تبریز می‌رود مثلا اگر ۴۰ هزار نفر طرفدار تراختور باشد ۲۰ هزار نفر از تبریز می‌روند بقیه آن تعداد طرفدار از تهران می‌روند آنهایی که این تیم را دوست دارند و اصلیت و اصالت خود را نفروخته و هنوز هم با آذربایجان نفس می‌کشند و تعدادی هم که اصلاً مثل یک تیم عاشق ایم تراختور ما هستند

کسانی که میخواهند ذهن‌شوئی بکنند با این عوام فریبی ها نمی‌توانند تراختور را فقط در تبریز به محاصره در بیاورند و این تیم را فقط به نام تبریز بدانند این تیم مال ارومیه تهران اردبیل شیراز همه جا این تیم مال آذربایجان است آذربایجانی که هنز نفس می‌کشد و با این همه محدودیت هنوز هم به آینده امیدوار بوده و به راه خود ادامه می‌دهد . کسانی که میخواهند با این شستشوئی های مغزی کار را انجام دهند به آنها با صدای بلند و رسا می‌گویم این آرزو را به گور خواهید برد .

آقای گزارشگر من که می‌دانم شما برای یک بازی گزارشگری چه مبلغ ناچیزی را دریافت می‌کنید چرا شرفت را زیر پا می‌گذاری ؟‌چرا چشمت را به روی حقیقت میبندی ؟‌چرا دروغ می‌گویی‌؟

و اینجا نامی هم از پیمان یوسفی میبرم کسی که از زمان بزگشتن تراختور به لیگ برتر تمام بازیهای تراختور و استقلال را در تهران ایشان گزارش کرده آقای یوسفی چرا این همه خودتان را بی اختیار و بی لیاقت نشان می‌دهید ؟ شما که اصالتاً ترک بوده و آذربایجانی هستید هنوز هم یادم می‌آید شما در برنامه صبح بخیر یا یک همچین برنامه‌ای در شبکه ۳ گفتید که من آذربایجانی هستم  مگر خودفروختگی چقدر ارزش دارد که شما انسانیت و شخصیت و لیاقت خودتان را با آن معاوضه می‌کنید ما طرفداران تراختور در همه جای ایران و در برخی نقاط جهان حضور داریم و تراکتور تیم محبوب ما بوده و فقط در تبریز نیستیم که این تیم را دوست داریم مثل ما ها در خیلی جاهای دیگر حضور دارند و آنها هستند که این تیم را تنها نمی گذارند امیدواریم جواب خوبی به این شیطنت ها و یاوه گویی ها از طرف تمام سایتهای منتسب به تراختور و طرفداران این تیم بزرگ آذبایجان داده شود .

یکی از عاشقان کوچک این تیم «بابک یورقون »

نوشتن تراختور به جای تراکتور به کوری چشم بعضی ها عمدی است .

ایدمان اسپورت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 771
  • بازدید ماه : 1,067
  • بازدید سال : 3,102
  • بازدید کلی : 106,628
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی