loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 90 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کرار و گل زیبایی او به استقلال

دیدار تراکتور و سپاهان : باز در تبریز رکورد ها شکستند (جمعه 26 فرودین ماه 1390)

حساس ترین بازی هفته سی ام لیگ برتر میان تراكتورسازی و سپاهان برگزار شد و تیم سپاهان موفق شد تراکتور را با نتیجه 3 بر 1 شكست دهد، این دیدار در حضور بیش از هشتاد هزار نفر برگزار شد و حتی جای سوزن انداختن در ورزشگاه هم نبود، عده بی شماری نیز در بیرون ورزشگاه و از تپه های اطراف آن نظاره گر بازی بودند، گرچه آن روز شکست تلخی برای تراکتور رقم خورد اما روزی به یاد ماندنی در اذهان هواداران تراکتور و فوتبال ایران بجای ماند، این عکس خاطرات آن روز باشکوه را بیش از بیش بر همگان نمایان می سازد.

بازی با سپاهان که باز رکوردها را جابجا کردیم

خداحافظ کمالوند (دوشنبه 23 خرداد ماه 1390)

این همان روزی بود که خبرگزاری ها خبری را منتشر کردند که در آن کمالوند به طور رسمی از ادامه کار در تبریز محروم شد. داستان بدون مفهوم و قابل هضم نبود و دل کندن از کمالوند بسیار سخت برای مایی که با او بسیار اونس گرفته بودیم اما بدین گونه داستان کمالوند در تبریز به پایان رسید، همه هواداران تراکتور در شوک بزرگی فرو رفته بودند، آنها خاطرات تلخ و شیرین زیادی را با کمالوند داشتند، برای هواداران جدایی فراز کمالوند اصلا قابل باور نبود، کمیته انضباطی به مسئولان تراکتور گفته بودند که کمالوند به جز تبریز می تواند هر کجا که بخواهد کار کند و این موضوع همه را ناراحت کرده بود، در هر صورت کمالوند از تبریز رفت تا در یادها و خاطرات تراکتور و هواداران اش بعد از واسیلی گوجا در یادها جاودانه شود، تنها چیزی که امروز از کمالوند برای تراکتور و هواداران اش باقی مانده است چند عکس و خاطرات شیرینی است که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

بدرود کمالوند

امیر پاشا در تبریز؛ استقبال باشکوه (شنبه 4 تیرماه ماه 1390)

استقبالی كه هواداران تراکتور از سرمربی جدید تیمشان امیر قلعه نویی در فرودگاه انجام دادند بسیار بی‌نظیر بود. ما هواداران تراکتور نشان دادیم که برای بزرگ شدن بزرگ هم فکر می کنیم، بدون شک این استقبال باشکوه از امیر قلعه نویی آنچنان خیره کننده بود که بار دیگر نگاهها را به سمت تراکتور معطوف کرد که این موضوع را می توان بعنوان شیرین ترین خاطره تیرماه نود در اذهان تداعی کرد. البته شیرینی این استقبال زمانی جالب توجه می شود که یاد جمله زیبای قلعه نویی در دیدار با مردم شویم که همه را متحیر کرد او گفت :"من به تبریز نیامده‌ام، بلکه به آذربایجان آمده‌ام تا تیم این منطقه از ایران را سربلند كنم."

برد تاریخی پرسپولیس در آزادی (جمعه 11 آذر ماه 1390)

تراكتور با این برد خارج از خانه طلسم عدم پیروزی اش را در برابر پرسپولیس پس از سال ها شكست، تراکتور تاکنون نتوانسته بود پرسپولیس را در تهران شکست دهد و این روز بس روز تاریخی بود که برای تراکتور ثبت شد و روزی بیاد ماندنی برای ما که پرسپولیس را در آزادی شکست دادیم.

پرسپولیس را هم شخم زدیم

تراکتور به استقلال 12 نفره باخت (یکشنبه 9 بهمن ماه 1390)

این روز یکی از روزهای تلخ سال نود برای همه هواداران تراکتور بود، تراکتور در حالی که میزبان استقلال بود و خیلی ها پیروزی این تیم برابر استقلال را محتمل می دانستند با اشتباه محض و آشکار داوری در مقابل استقلال بازنده میدان شد تا این روز در خاطرات همه هواداران تراکتور جاودانه شود و این موضوع بی شک یکی از تلخ ترین روزهای هواداران تراکتور در سال نود بود که هنوز هم فراموش نشده است، هنوز هم هواداران زیادی این صحنه را فراموش نکرده اند.

تراکتور به استقلال 12 نفره باخت

شکست طلسم ها در اسفند 90 (22 و 27 اسفندماه 1390)

تراکتور در دو هفته پایانی سال نود، دو تیم سپاهان و سایپا را با شکست بدرقه کرد تا طلسم عدم نتیجه گیری در مقابل این تیم ها شکسته شود، تراکتور با این برد های شیرین بخصوص در برابر سپاهان نشان داد که هواداران می تواند برای سال 91 امیدهای زیادی را در خود زنده نگاه دارند، شکست این دو تیم که گربه سیاه تراکتور بودند نشان داد تراکتور سال 90 را همانگونه که بخوبی آغاز کرده بود به خوبی هم به پایان رساند و این موضوع نوید بخش سالی خوب برای هواداران تراکتوری است که سال را با اینهمه برکات و خاطرات تلخ و شیرین به پایان می برند.

توزی زنده گل پیروزی بخش به سپاهان در آعوش تراکتوری ها

سیاوش اکبر پور در بازی برابر سایپا

به امید سالی همراه با قهرمانی در سال 91

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,004
  • بازدید ماه : 1,300
  • بازدید سال : 3,335
  • بازدید کلی : 106,861
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی