loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 63 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در ادمه رقابتهای لیگ برتر کشور و در هفته سی ام این رقابتها روز جمعه یک بازی حساس و سرنوشت ساز در تبریز برگزار خواهد شد و تیم تیراختور آذربایجان در استادیوم سهند از فولاد خوزستان پذیرائی خواهد کرد.
تساوی خانگی سرخپوشان محبوب آذربایجان آنهم با وجود حمایت بیش از 80 هزار هوادار خودی و همچنین شکست خانگی شاگردان مجید جلالی باعث خواهد شد تا این دو تیم برای کسب سه امتیاز این بازی با قدرت در مقابل هم صف آرایی کنند.
تیراختور برای اینکه از قافله مدعیان قهرمانی عقب نماند و همچنین بمنظور جبران شکست دور رفت به هر سه امتیاز حساس این بازی خانگی نیاز مبرم دارد.
نگاهی داریم به عملکرد دو تیم تا قبل از رویاروئی با همدیگر:

تیراختور آذربایجان:
محروم : امیرحسین صادقی
مصدوم:
جایگاه فعلی در جدول رده بندی: رده سوم با 53 امتیاز
جایگاه تیم در خوشبینانه ترین حالت: رده دوم
جایگاه تیم در بدبینانه ترین حالت: بدون تغییر
تعداد بازی خانگی: 14 بازی
برد:7 برد
مساوی: 4
باخت: 3 باخت
گل زده داخل خانه: 26 گل
گل خورده ی داخل خانه: 15 گل
تفاضل: 11
امتیاز کسب شده در داخل خانه: 25 امتیاز
تیراختور هفته پیش با ارایه یک بازی سرد و بی روح یکی از بهترین فرصتهای خود را از دست داد و حال بایستی برای اینکه دوباره به قهرمانی در لیگ جاری امیدوارتر گردد در ادامه بازیها, مخصوصا بازیهای خانگی با قدرت و انگیزه مضاعفی ظاهر شود.
بی شک هر نتیجه ای غیر از پیروزی سپاهان در اصفهان موجب شادی تیراختوریها خواهد شد و انگیزه بازیکنان را برای کسب سه امتیاز این بازی بیش از پیش خواهد نمود هرچند که اگر خلاف این امر هم اتفاق بیفتد بازهم شاگردان قلعه نویی محکوم به پیروزی در این بازی خانگی هستند.
تیراختور تابحال سه بار در تبریز رودرروی این تیم قرار گرفته که تنها یکبار موفق به شکست حریف خود شده است؛ ضمن اینکه بازی رفت این دو تیم هم با شکست سرخپوشان آذربایجان در اهواز همراه بود.
حال باید منتظر ماند و دید که پرهوادارترین تیم کشور با هدایت پرافتخارترین سرمربی کشور, برای کسب این پیروزی سرنوشت ساز خانگی چه تدابیری خواهند اندیشید!!!؟؟
فولاد خوزستان:
محروم: -
مصدوم: عبدالله کرمی - آندره رینالدو - امیر شرفی
جایگاه فعلی در جدول رده بندی: رده هفتم با 39 امتیاز
جایگاه تیم در خوشبینانه ترین حالت: رده ششم با یک پله صعود
جایگاه تیم در بدبینانه ترین حالت: رده یازده با چهار پله سقوط
تعداد بازی خارج از خانه: 14 بازی
برد: 3
مساوی: 5 مساوی
باخت: 6 باخت
گل زده خارج از خانه: 15 گل
گل خورده ی خارج از خانه: 18 گل
تفاضل: (3)
امتیاز کسب شده در خارج از خانه: 14 امتیاز
فولادیها در خارج از خانه عملکرد مناسبی نداشته اند. آنها از 14 بازی انجام داده تنها موفق به کسب 3 پیروزی شده اند که آخرین آن هم مربوط به هفته بیستم میباشد.
سرخپوشان خوزستانی در نیم فصل دوم از 6 بازی که در خارج از خانه برگزار کرده اند 2 برد, 2 تساوی و 2 باخت بدست آورده اند.
فولاد خوزستان با سرمربیگری جلالی همواره یکی از تیمهای قدرتمند لیگ کشور بوده است. این تیم در ترکیب اصلی خود از وجود بازیکنانی همچون رضا نوروزی, آرش افشین و حکیم نصاری بهره میبرد. حکیم نصاری همان بازیکنی ست که در دور رفت هر دو گل فولادیها را بثمر رساند.

جمعه, روز حضور در استادیوم؛ حمایت از تیراختور؛ پاسخ محکم به یاوه گویان

با نزدیک شدن به پایان فصل, رقابتها در بالا و پائین جدول بیش از پیش حساستر میشود. این هفته بهترین فرصت برای تیم محبوبمان است که با پیروزی در این بازی خانگی یکبار دیگر امید میلیونها هوادار عاشق را زنده کند. در این روهای پایانی, تیراختور بیش از هر موقع دیگری به حضور پرشور و حمایتهای 90 دقیقه ای هواداران متعصب , باغیرت و بافرهنگش نیاز دارد. تمام این 6 بازی باقیمانده, حکم فینال را دارند.
ما هوادارانی هستیم که همواره پشت تیممان ایستاده ایم و در هیچ شرایطی تیم محبوب خودمان را تنها نگذاشته ایم؛ یکی از تفاوتهای عمده ما با دیگر هواداران هم همین نکته بارز است؛ ما در بدترین شرایط تیم محبوب خود, بیش از پیش در استادیوم حاضر شده و به تیممان روحیه و امیدواری داده ایم اما هواداران دیگر تیمها نشان داده اند که فقط در روزهای خوش تیمشان, در استادیوم حاضر میشوند و از تیم محبوب خود حمایت میکنند.
انشاالله روز جمعه با حضور پرشور خود در میعادگاه همیشگی عاشقان تیراختور آذربایجان, «استادیوم سهند تبریز» ضمن حمایت از تیم محبوبمان « تیراختور» که سوگل آذربایجان و خار چشم بدخواهان است, با کسب یک پیروزی شیرین خانگی, جواب محکمی به یاوه گویی های بدخواهان خود و تیم محبوبمان بدهیم.

یاشاسین آذربایجان
یاشاسین تیراختور
ایسته میءن کور اولسون
 
traxtorchi
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 512
  • بازدید سال : 2,547
  • بازدید کلی : 106,073
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی