loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 72 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پیروزی تیمش برابر راه آهن گفت: از دیدن این بازی لذت بردم.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر راه آهن در نشست خبری حاضر شد و ابتدا با بیان اینکه به دلیل حضور نیافتن در نشست خبری پیش از این دیدار از خبرنگاران عذرخواهی می‌کند، گفت: از هواداران تراکتورسازی که بهترین، بامعرفت‌ترین و بانشاط‌ترین تماشاگران ایران هستند و این همه راه از تبریز برای تشویق ما آمدند تشکر می‌کنم و به دلیل بازی خوبی که امروز انجام شد، به لیگ برتر تبریک می‌گویم. من از دیدن این بازی بسیار لذت بردم و هرچند فرصت‌های زیادی را از دست دادیم، خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پیروز شویم.



وی پس از آن که متوجه شد استقلال برابر شاهین بوشهر به تساوی رسیده و سپاهان نیز فولاد را شکست داده است، اظهار کرد: برای ما فقط نتایج خودمان مهم است و به دنبال این هستیم که سه بازی آینده را با انگیزه بالا بازی کنیم. ما اکنون در جایگاه خوبی هستیم ولی می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم اما یک سری مشکلات ما را از آنچه لایقش بودیم دور کرد. در مجموع از این که توانسته‌ایم چندین و چند هفته جزو چهار تیم اول جدول باشیم، افتخار می‌کنم و فکر می‌کنم اکنون با تساوی استقلال به رده دوم صعود کرده‌ایم.



این صحبت قلعه‌نویی در حالی است که استقلال به دلیل تفاضل گل برابر و گل زده بیشتر نسبت به تراکتورسازی همچنان در رده دوم جای گرفته است.



در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی دلیل اعتراض‌هایش به داوری را پرسید که وی گفت: این کارها جزو شیرینی مربی‌گری است. بالاخره در یک بازی فشار زیادی به ما وارد می‌شود و این مسائل طبیعی است اما داور در این بازی به همه صحنه‌ها نزدیک بود و در قضاوت خوبش اشتباه تاثیرگذاری نداشت.



وی درباره تغییر مکان بازی تیمش با راه‌آهن و همچنین زودتر برگزار شدن دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته آینده گفت: ما پیش از بازی با فجر سپاسی درخواست کرده بودیم که این بازی همزمان با رقبای‌مان انجام شود که البته این درخواست هم از طرف خود من بوده است اما دلیل اینکه بازی ما با پرسپولیس نیم ساعت زودتر آغاز می‌شود این است که می‌خواستیم به احترام تیم بزرگ پرسپولیس به هوادارانش و اینکه این تیم باید برای بازی با الهلال انجام شود، پذیرفتیم که این بازی زودتر برگزار شود. اینجا دیگر بحث پرسپولیس ایران است و ما باید این کار را انجام می‌دادیم.



سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه درباره اقدام تعداد اندک هواداران استقلال که در ورزشگاه بنری را با عنوان "22 روز مانده به بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" روی دست گرفته بودند اظهار کرد: من از آن‌ها تشکر می‌کنم که هر زمان به تهران آمده‌ام نسبت به من محبت داشته‌اند اما اکنون همه وجود و هم و غم من این است که تراکتورسازی در سه بازی آینده خود پیروز شود. برای فصل آینده هم دو شرط برای تراکتورسازی گذاشته‌ام که در صورت تحقق در این تیم می‌مانم. ضمن اینکه تاکنون هیچ کس راجع به بازگشت به استقلال با من حرف نزده است.



قلعه‌نویی در ادامه بار دیگر به بازی تیمش برابر راه آهن اشاره و خاطرنشان کرد: ما امروز 10 کرنر زدیم و فکر می‌کنم بیش از 50 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. ضمن اینکه موقعیت‌های زیادی نیز برای گلزنی داشتیم که همه این‌ها باعث می‌شود به این نتیجه برسیم که این بازی یکی از بهترین بازی‌های ما در این فصل بوده است. البته شاید استرس این بازی باعث شده چنین احساسی داشته باشم و باید فیلم بازی را بار دیگر تماشا کنم. اگر دقت کرده باشید راه‌آهن در بازی‌های گذشته‌اش در برابر هر تیمی که قرار گرفته، حداقل 5 موقعیت گل داشته و گل زده است اما امروز موقعیت زیادی برای گلزنی نداشته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 423
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 478
  • بازدید ماه : 774
  • بازدید سال : 2,809
  • بازدید کلی : 106,335
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی