loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 67 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی تبریز همچنان شانس قهرمانی این رقابت‌ها را دارد.

در پایان هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان با 65 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های تراکتورسازی با 62 و استقلال با 60 امتیاز دیگر مدعی‌های کسب قهرمانی هستند.

بازی‌های باقیمانده

در هفته سی و سوم تیم سپاهان اصفهان در دربی این شهر مهمان ذوب‌آهن است، تراکتورسازی تبریز در کرمان به مصاف تیم بدون انگیزه مس سرچشمه می‌رود و استقلال نیز در آبادان مهمان نفت این شهر است.

در هفته آخر لیگ برتر هر سه تیم مدعی میزبان هستند، سپاهان از مس سرچشمه پذیرایی خواهد کرد، تراکتورسازی میزبان ملوان است و استقلال نیز با نفت تهران روبه‌رو خواهد شد.

احتمالال قهرمانی سپاهان اصفهان

سپاهان در صورت پیروزی در هر دو بازی باقیمانده خود قهرمان لیگ یازدهم خواهد شد، یک برد و یک تساوی نیز متضمن قهرمانی سپاهان است.

یک برد و یک باخت، یک تساوی و یک باخت و یا دو باخت در دیدارها باقیمانده قهرمانی سپاهان را مشروط به نتایج تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خواهد کرد.

احتمال قهرمانی تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازی برای قهرمانی باید حداقل در یک بازی خود به پیروزی برسد تا با شکست استقلال و سپاهان در دو بازی باقیمانده سند قهرمانی به نام تراکتورسازی زده شود.

در واقع احتمال دو تساوی، یک تساوی و یک شکست و یا هر دو شکست در بازی‌های باقیمانده هیچ‌گونه شانسی را برای تراکتورسازی برای قهرمانی نخواهد گذاشت.

تراکتورسازی در صورت پیروزی در هر دو بازی باید منتظر از دست دادن سه امتیاز سپاهان در مقابل ذوب‌آهن و مس سرچشمه بماند تا تفاضل گل قهرمان را تعیین کند.

دو پیروزی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی به همراه یک تساوی و یک شکست و یا دو شکست در بازی‌های باقیمانده سپاهان، قهرمانی تراکتورسازان را حتمی خواهد شد.

احتمال قهرمانی استقلال تهران

استقلال تهران کمترین شانس قهرمانی را دارد زیرا برای قهرمانی آبی‌پوشان، سپاهان باید هر دو بازی خود را واگذار کند و تراکتورسازی نیز حداکثر از دو بازی سه امتیاز بگیرد تا استقلال به صورت قطعی قهرمان شود.

سپاهان اگر در دو بازی باقیمانده خود یک امتیاز گرفته و تراکتورسازی نیز چهار امتیاز کسب کند و استقلال تهران هر دو بازی خود را با برد به پایان رساند، هر سه تیم 66 امتیازی شده و تفاضل گل تیم قهرمان را تعیین خواهد کرد.

با توجه به اینکه سپاهان و تراکتورسازی هر کدام یک بازی با تیم سقوط کرده مس سرچشمه کرمان دارند، شانس قهرمانی استقلال فقط در کاغذ بوده و این تیم عملاً با جام قهرمانی وداع کرده است.

دربی اصفهان قهرمانی را تعیین می‌کند

تراکتورسازی برای قهرمانی باید هر دو بازی خود مقابل مس سرچشمه کرمان و ملوان بندرانزلی به پیروزی برسد تا 70 امتیازی شود، با پیش فرض پیروزی سپاهان بر مس سرچشمه، دربی شهر اصفهان قهرمان لیگ برتر را تعیین خواهد کرد.

اگر سپاهان مقابل ذوب آهن به برتری دست یابد قهرمانی‌اش مسجل می‌شود اما تساوی دو تیم اصفهانی کار را به تفاضل گل خواهد کشاند که در حال حاضر این نیز به برتری سپاهان رای می‌دهد، مگر اینکه تراکتورسازی مقابل مس سرچشمه و ملوان دو برد پر گل دست یابد.

شکست سپاهان در مقابل ذوب‌آهن و همراه با دو پیروزی تراکتورسازی، نخستین قهرمانی فوتبال تبریز در رده باشگاهی ایران را رقم خواهد زد.

قلعه‌نویی: ابراهیم‌زاده مربی سالمی است

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این پرسش که دربی اصفهان تا حد زیادی سیمای قهرمان را مشخص خواهد کرد، گفت: من هم این موضوع را قبول دارم اما از آنجا که من چند سالی در اصفهان بودم و منصور ابراهیم‌زاده را به خوبی می‌شناسم، وی مربی سالمی بوده و با تمام قوا تیمش را مقابل سپاهان قرار خواهد داد، هر چند احتمال دارد که در این بازی ذوب‌آهن نتواند نتیجه لازم را اخذ کند.

وی، در مورد شانس قهرمانی تیمش می‌گوید: برنامه من بازی به بازی است و در حال حاضر برای پیروزی بر تیم مس سرچشمه کرمان متمرکز کرده و امیدواریم ضمن ارائه بازی خوب، هر سه امتیاز این بازی دست یابیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 795
  • بازدید سال : 2,830
  • بازدید کلی : 106,356
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی