loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 82 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

امیر قلعه‌نویی سرمربی تراكتورسازی تبریز سهمیه آسیا را در دستان خودش می بیند ولی او امیدوار است كه با تراكتور قهرمانی در لیگ را تجربه كند. البته ژنرال هم می‌داند كه در این شرایط شانس قهرمانی سپاهان بیشتر است. قلعه‌نویی در مورد شرایط تراكتورسازی و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل انجام داد كه حرف‌هایش را می‌خوانید.

آقای قلعه‌نویی با توجه به اختلاف 3 امتیازی با سپاهان، فكر می‌كنید كه به قهرمانی برسید؟
ابتدا باید تشكر ویژه‌ای از هواداران آذری داشته باشم كه در این 32 هفته خیلی محبت كرده‌اند. از بازیكنان هم تشكر می‌كنم كه مردانه كار كردند. در رابطه با سوال شما هم باید بگویم كه ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان فقط به دیدار مقابل مس سرچشمه فكر می‌كنیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و من قبلا هم گفته بودم كه قهرمانی در لیگ به هفته آخر كشیده خواهد شد.
خیلی‌ها معتقدند شانس سپاهان خیلی زیاد است. نظر شما چیست؟
این موضوع طبیعی است چرا كه آنها 3 امتیاز بیشتر از ما دارند و شانس اول هستند.
شما در سپاهان مربیگری كردید. به نظر شما چرا با وجود اتفاقاتی كه در ابتدا و اواسط لیگ برای این تیم افتاد، باز هم آنها افت نكردند؟
من باید در مورد تیم خودم صحبت كنم ولی باید بگویم كه باشگاهی مثل سپاهان یك ساختار منظم دارد و موفقیت آنها حاصل یك برنامه‌ریزی 10 ساله است. شما ببینید كه تیمی مثل تراكتور هنوز 50 درصد پول بازیكنانش را داده و بازیكنان 12 تا پاداش نیز طلبكارند. ما امسال مشكلات زیادی داشتیم، در یك نصفه زمین تمرین می‌كردیم و خیلی مسائل دیگر وجود داشت.
سیاوش اكبرپور در مصاحبه‌ای به شدت از جعفری مدیرعامل تراكتور انتقاد كرده است. نظر شما در این مورد چیست؟
هیچ بازیكنی حق ندارد به مدیرعامل باشگاه توهین كند چرا كه آقای جعفری مخلصانه كارش را انجام می‌دهد. حتی من معتقدم دیگران باید به او كمك كنند ولی یكسری موانع قانونی وجود داشت كه استاندار هم نمی‌توانست به تراكتور كمك كند.
جعفری در مصاحبه‌ای گفته كه پرداخت پاداش از سوی باشگاه اجباری نیست. آیا به نظر شما این موضوع درست است؟
این مسائل در همه تیم‌ها هست و چرا نباید در تراكتور باشد. اگر ما در این فصل برخی مشكلات را نداشتیم خیلی راحت قهرمان می‌شدیم ولی در اینكه آقای جعفری تلاش خودش را انجام می‌دهد هیچ شكی وجود ندارد.
شما بالاخره برای فصل آینده چه تصمیمی دارید، آیا قرار است در تراكتور بمانید؟
من قبلا هم گفتم كه 2 شرط دارم كه اگر قبول شود علاقه دارم كه بمانم. یكی از شرط‌هایم جذب بازیكنان مورد نظرم هست و دیگری حفظ نفراتی كه می‌خواهم.
چند بازیكن جدید می‌خواهید؟
ما باید 6 سهمیه بگیریم و اگر شرایط فراهم بود چند بازیكن دیگر هم اضافه كنیم.
می‌گویند شما یك میلیارد تومان از تراكتور می‌خواهید؟
خدا شاهد است كه هیچ حرفی در مورد پول با مسوولان تراكتور نزده‌ام.
هفته گذشته در برنامه نود با عادل فردوسی‌پور مشاجره لفظی داشتید. در این مورد صحبت می‌كنید؟
او معمولا دوست دارد تیكه بیاندازد یا با كنایه حرف بزند. هدف او این است كه به تراكتور و من ضربه بزند ولی هر جا لازم بدانم جواب می‌دهم. حرف من این بود كه چرا وقتی در بازی با صبا اخراج شدم، 2 بازی محروم بودم ولی بحث محرومیت بازیكن ما هفته‌ها طول می‌كشد تا اعلام شود.
چند سال پیش در آن كنفرانس مطبوعاتی بحث، «علی» و آن ماجراها پیش آمد. توضیح می‌دهید كه چرا با سر به او اشاره كردید و هدفتان از این كار چه بود؟
ایشان یكی از دوستان قدیمی من یعنی دوست 20 ساله‌ام است. من او را صدا زدم كه اتفاق ناگواری رخ ندهد ولی نمی‌دانم چرا طور دیگری برداشت كردند. اگر من با حركت سر منظور دیگری داشتم پس چرا اتفاقی رخ نداد؟
می‌گویند فصل آینده حتما به استقلال برمی‌گردید. درست است؟
اولا كه سر نخواستن من دعوا است در ضمن اولویت اول من تراكتورسازی است و خیلی دوست دارم در این تیم بمانم. من در این خصوص در پایان فصل تصمیم می‌گیرم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 662
  • بازدید ماه : 958
  • بازدید سال : 2,993
  • بازدید کلی : 106,519
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی