loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 78 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
90: آمادگی او در تمرینات تراكتورسازی به قدری بالا است كه باعث تحسینكادر فنی این تیم شده. عقیل اعتمادی دروازه‌بان دورگه سرخپوشان تبریزی در خصوص وضعیت خود در اردوی تركیه و همچنین كادر فنی جدید این تیم گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار 90 انجام داده است كه خواندنش خالی از لطف نیست:
90: شنیده‌ایم وضعیت جسمانی خیلی خوبی در تمرینات داری؟
خدا را شكر از شرایط خودم راضی هستم. همیشه تلاش كرده‌ام در تمرینات جدی باشم. یاد گرفته‌ام بازیكنی می‌تواند برای تیم خود، عملكرد خوبی داشته باشد كه در تمرینات، حضور جدی پیدا كند.
90: اردوی تركیه چه تاثیری در وضعیت تیم داشته است؟
حدود چهار پنج روز است كه آمده‌ایم. خوشبختانه تمریناتمان تنوع زیادی دارد. این امر سبب شده تا بتوانیم كارهای مختلف تاكتیكی را مرور كنیم.
90: كادر فنی جدید تیم چطور است؟ با آنها كنار آمده‌اید؟
اینها واقعا می‌خواهند تیمشان فوتبال بازی كند. خیلی خوشحالم از این‌كه در چنین مجموعه‌‌ای حضور دارم و زیرنظر آنها كار می‌كنم.مربی دروازه‌بانان ما حرفه‌ای است فشار زیادی را حس می‌كنی اما واقعا خسته نمی‌شوی.تمریناتی كه انجام می‌دهیم شباهت زیادی به باشگاه‌های اروپایی دارد.
90: فكر می‌كنی بتوانی جای فروزان را در تركیب اصلی تراكتورسازی بگیری؟
برای یك بازیكن مهم این است تمام تلاش خود را در تمرینات انجام دهد. مربی جدیدی آمده و مطمئن هستم همه را به یك چشم می‌بیند. من با محسن فروزان و مهدی ثابتی دوست هستم. آنها خیلی به من كمك كردند تا با جو فوتبال ایران آشنا شوم. چیزهای خیلی زیادی هم از زندگی در تبریز یاد گرفته‌ام كه كمكم می‌كند تا شرایط بهتری را در فصل آینده داشته باشم.
90: اتفاقی كه پارسال اتفاق نیفتاد؟
پارسال مصدوم شدم. كادر پزشكی هم خیلی دیر متوجه آسیب‌دیدگی‌ام شد و به همین دلیل نتوانستم حضور خوبی در جلسات تمرینی داشته باشم.
90: قلعه‌نوعی بهتر است یا تونی؟
من از آقای قلعه‌نوعی چیزهای زیادی یاد گرفتم.ممنون او هستم به من اعتماد كرد تا فرصت حضور در لیگ‌برتر ایران را پیدا كنم. هر كدام، سبك و شیوه خاص خودشان را دارند.
90: خیلی بهتر از گذشته فارسی حرف می‌زنی؟
در طول این هشت، نه ماه سعی كردم تا مكالماتم را قوی كنم. حالا نوبت آن است تا زبان تركی یاد بگیرم.
90: فكر می‌كنی تراكتور قهرمان شود؟
همه فكرمان همین است. باید به قهرمانی برسیم و دل هوادارانمان را شاد كنیم. فقط از آنها می‌خواهم تا همچون سال قبل به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق كنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 670
  • بازدید سال : 2,705
  • بازدید کلی : 106,231
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی