loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
مــــهــــدی بازدید : 37 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

تیم تراکتورسازی در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا روز سه شنبه این هفته به مصاف الجیش قطر خواهد رفت.

دو تیم تراکتورسازی تبریز و الجیش قطر از ساعت ۱۹ روز سه شنبه د دوحه قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار حساسیت های فراوانی دارد و دومین مصاف تراکتور در آسیا خواهد بود. طی گزارشی به معرفی حریف تراکتورسازان می پردازیم.

معرفی کشور قطر

قطر کشوری در جنوب غربی آسیا و در بخش جنوبی خلیج فارس واقع شده است. قطر کشوری نفت خیز و دارای منابع گاز طبیعی می باشد که بر طبق آمار سال ۲۰۱۰ یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان می باشد. در حالی که اقتصاد ان به نسبت ۱۹ درصد سریعتر از سایر کشورهای جهان رشد میکند. جمعیت آن در حدود ۱۹۰۳۴۴۷ میباشد که کمتر از یک سوم جمعیت را قطری های اصیل تشکیل می دهند. اکثر کسانی که تابعیت این کشور را گرفته اند از کشورهای عربی دیگر می باشند. (هند ۲۴٫۵ درصد، نپال ۱۳،پاکستان ۷ ،   سریلانکا ۵ ، فیلیپین ۱۰ و سایز کشور ها ۵) . این کشور در تاریخ ۳ سپتامبر ۱۹۷۱ توانست استقلال خود را بدست آورد و در حال حاضر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی بر این کشور حکومت می کند و امیر قطر است.

تاریخچه باشگاه الجیش

باشگاه ورزشی الجیش ( نادی الجیش الریاضی) یک باشگاه فوتبال قطری است که در شهر الریان قرار دارد و نماینده نیروهای مسلح این کشور در رقابت های فوتبال می باشد. و در حال حاضر در لیگ ستارگان قطر حضور دارد.

در ۱۱ آوریل سال ۲۰۱۱ الجیش برای اولین بار به لیگ ستارگان قطر راه یافت. در فصل اول حضور خود در لیگ ستارگان  توانست به مقام نائب قهرمانی رسیده و تنها با دو امتیاز اختلاف پشت سر تیم لخویا قهرمان آن فصل قرار گرفته و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

این تیم در سال ۲۰۰۷ کار خود را آغاز کرد و نکات بارز عملکرد آنها در سالهای مختلف به شرح زیر است :

۲۰۱۰ – صعود به مرحله دوم جام امیر قطر

۲۰۱۱ – صعود به نیمه نهایی جام امیر قطر ، صعود به نیمه نهایی جام شیخ جاسم

۲۰۱۲ – صعود به نیمه نهایی جام شاهزاده

افتخارات این باشگاه قهرمانی در لیگ دسته دوم قطر در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ و صعود به لیگ ستارگان است.

این باشگاه همچنین با باشگاه شالکه ۰۴ آلمان پیمان همکاری دارد.

در راستای میزبانی قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ ،‌تیم الجیش قطر نماینده نیروهای مسلح قطر می خواهد تا تغییری بزرگ در شرایط موجود در تیمهای منطقه به وجود آورد  و در همین راستا در سال ۲۰۱۱ این باشگاه به عنوان نقطه شروعی تازه در راه پیشرفت ورزش پایه ریزی شد تا مدرن ترین و پیشرفته ترین باشگاهی باشد که تا کنون در قطر به وجود آمده است.

تیم الجیش مسلح به یک شعار نیرومند است که همان شعار سرباز هاست : یا ببر یا بمیر (win or die )

آمار بازیهای فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ لیگ ستارگان

طبق گزارش خبرنگار نصرنیوز، تیم الجیش در پایان هفته ۱۹ ام از لیگ ستارگان قطر با ۳۷ امتیاز در رده سوم و پشت سر تیم السد با ۴۴ امتیاز و لخویا و ۳۹ امتیاز قرار دارد.

این تیم از ۱۹ بازی خود ۱۲ برد ۱ تساوی و ۶ شکست داشته است. و با زدن ۲۲ گل و دریافت ۱۷ گل تفاضل گل مثبت ۵ را دارد. میانگین ۱٫۱۷ گل زده و ۰٫۹۴ گل خورده برای هر مسابقه

بازی بعدی این تیم از هفته نوزدهم در برابر تیم الوکره در تاریخ سوم مارس (یکشنبه ۱۳اسفند) برگزار شد که این تیم با یک گل حریف خود را شکست داد.

این تیم در بازیهای خانگی خود ۶ برد ۳ باخت و یک تساوی ، ۱۴ گل زده و ۹ گل خورده داشته و در خارج خانه ۶ برد و سه شکست ۷ گل زده و ۸ گل خورده داشته است .

در شکل زیر نمودار عملکرد الجیش را در این فصل لیگ ستارگان مشاهده می کنیم.

بهترین گلزنان این تیم در این فصل آدریانو با هفت گل (۴ گل از این هفت گل از روی نقطه پنالتی بوده)  و بعد واگنر ریبریو با ۵ گل زده است.

آمار کلی بازیهای این تیم در سایر لیگ ها و لیگ ستارگان در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳

این تیم در مجموع ۲۷ بازی در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ انجام داده که ۱۸ بازی در چارچوب لیگ ستارگان که در بالا شرح داده شد. ۳ بازی در جام شاهزاده که ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم در این تورنمنت بوده است. ۵ بازی در جام ستارگان که ۴ برد و یک باخت نیز در این جام بدست اورده است. و یک مسابقه نیز در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده که با نتیجه ۲-۰ مقابل الشباب عربستان شکست خورده است.

در مجموع ۱۵ برد (۶ خانگی و ۹ خارج از خانه )، ۲ تساوی (۱ خانگی ، ۱ خارج خانه ) و ۱۰ شکست (۵ خانگی ، ۵ خارج از خانه ) در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ بدست آورده است. ۳۷ گل زده ، ۳۰ گل خورده در طول این فصل و در رقابت های مختلف داشته است.

میانگین گل زده ۱٫۳۷ ، گل خورده ۱٫۱ -  میانگین گل در هر مسابقه ۲٫۴۸

تعداد مسابقاتی که بالای ۲٫۵ گل داشته ۱۱

تعداد مسابقاتی کمتر از ۲٫۵ گل داشته ۱۶

بسته نگه داشتن دروازه ۱۰ مسابقه

تعداد مسابقاتی که موفق به گلزنی نشده  ۶ مسابقه

بهترین نتیجه ۳-۰ مقابل العربی

بدترین نتیجه شکست ۳-۱ مقابل السد

بیشترین تعداد بازی های پشت سر هم بدون شکست  ۵

بیشترین تعداد بازی پشت سر هم بدون برد ۴

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 619
  • بازدید سال : 2,654
  • بازدید کلی : 106,180
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی