loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 82 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: نگرانی بابت قرارداد یکساله بعضی بازیکنان و رفتن آنها نداریم و سال آینده می‌توانیم یک تیم کامل جذب کنیم.

محمدحسین جعفری بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای فصل آینده می‌توانیم چهار بازیکن خارجی و هفت بازیکن داخلی جذب کنیم، از این رو نگرانی بابت رفتن بازیکنانی که قرار داد یک ساله با تراکتورسازی دارند، نداریم.

وی افزود: البته 11 بازیکن با تراکتورسازی قرارداد دو ساله داشته‌اند که یک فصل آن هنوز باقیمانده و از این افراد می‌توانم به محسن فروزان، عقیل اعتمادی، سید محسن حسینی، احسان حاج‌صفی، میلاد فخرالدینی، فردین عابدینی اشاره کنیم.

جعفری ادعا کرد: اکثر بازیکنانی که از تیم تراکتورسازی جدا شده‌اند افت کرده و نتوانستند کیفیت بازی‌های خود در این تیم را ارائه دهند.

مشکل اصلی ما پول است نه بازیکن

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین مشکل تیم را مسائل مالی اعلام کرده و بیان داشت: تراکتورسازی از تیم‌های ممتاز کشور است که همه بازیکنان دوست دارند در آن توپ بزنند، می‌توانم به ایگور کاسترو اشاره کنم که تاکنون سه بار اعلام آمادگی برای پیوستن به تراکتورسازی را داده است.

وی در مورد قرارداد یکساله بازیکنان خارجی تیمش اظهار کرد: ایجنت بازیکنان خارجی حاضر به قرارداد بیش از یک سال نشده و ما به ناچار راضی به قرارداد یکساله با بازیکنان خارجی این فصل شدیم همچنین از طریق ایجنت اروپایی روی چهار بازیکن خارجی تمرکز کرده و مطالعات لازم را انجام داده‌ایم.

میانگین پرداخت قراردادها 60 درصد است

مدیر باشگاه تراکتورسازی میانگین پرداخت قراردادهای بازیکنان را 60 درصد اعلام کرده و گفت: بعضی از بازیکنان حتی تا 90 درصد قرارداد خود را دریافت کرده اما میانگین دریافت بازیکنان 60 درصد از قراردادشان است.

وی شرایط مالی امسال تراکتورسازی را با سال گذشته چندان متفاوت ندانسته و عنوان کرد: در پایان فصل گذشته 93 درصد از تعهدات باشگاه تراکتورسازی تحقق یافته بود و تنها هفت درصد از قراردادها باقیمانده بود.

به گفته جعفری در پایان فصل گذشته نزدیک به 300 میلیون بدهی باشگاه با بازیکنان و مربیان باقیمانده بود که 51 میلیون آن به کادر مربیان تیم که شامل هفت نفر بود، تعلق داشت.

وی میزان دریافتی قلعه‌نویی در فصل جاری مسابقات لیگ برتر را کمی بیشتر از 60 درصد ذکر کرد.

برنامه سال آینده به هیئت مدیره ارائه شده است

جعفری از ارائه برنامه سال آینده تیم به هیئت مدیره باشگاه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه تقریباً حضور تراکتورسازی در بازی‌های آسیایی محرز شده، برنامه سال آینده به هیئت مدیره ارائه شده و امیدواریم در جلسات آینده مورد تصویب قرار گیرد.

وی برنامه فصل آتی تیمش را 20 درصد درآمدزایی و 80 درصد پشتیبانی ذکر کرد و گفت: هرچند سعی داریم درآمدزایی باشگاه را تا 30 درصد افزایش دهیم اما باید اعتراف کنم مهم‌ترین قسمت این قضیه شبکه پشتیبانی از تیم تراکتورسازی است و باید یادآوری کنم طبق مصوبه مجلس امسال هیچ‌گونه کمک دولتی به تیم تراکتورسازی نشده است.

جعفری 30 درصد سهام تیم تراکتورسازی را متعلق به جوانان خیر ذکر کرد و افزود: بابت تامین هزینه به اندازه سهام باشگاه از سوی این موسسه مشکلی نداریم.

به گفته مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز برای تامین منابع مالی این تیم واگذاری بخشی از سهام باشگاه به منابع مطمئن و مشارکت و فعال‌سازی گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز مدنظر است.

قلعه‌نویی به صورت مشروط اعلام آمادگی کرد

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به نگرانی هواداران از بابت جدایی سرمربی این تیم اشاره کرد و گفت: قبل از بازی فولاد خوزستان در هتل با قلعه‌نویی به صورت مشروح در مورد حضورش در فصل آینده تراکتورسازی مذاکره کردم که وی با دو شرط حفظ بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان مورد نظرش آمادگی خود برای هدایت تیم تراکتورسازی را اعلام کرد.

وی با یادآوری برآورد صد درصدی خواسته‌های قلعه‌نویی در فصل جاری خاطرنشان کرد: امسال در تیم تراکتورسازی دو تیم بسته شد یکی در اول فصل و دیگری در نیم‌فصل در زمینه تقویت پست‌ها.

به گفته جعفری همین نگاه در فصل آتی نیز حفظ شده، هرچند باید اذعان کرد که فصل آینده با توجه به اینکه پرسپولیس نیز با بودجه کلان در ردیف مدعیان نقل و انتقالات قرار گرفته و استقلال نیز نمی‌خواهد از رقیب سنتی‌اش عقب بماند، فضا سخت‌تر خواهد شد.

کمک‌های صورت گرفته به تیم تراکتورسازی

وی دریافت 500 میلیون کمک غیر نقدی از شهرداری تبریز را در فصل گذشته به عنوان کمک صورت گرفته به این باشگاه ذکر کرده و افزود: امسال نیز شورای اسلامی شهر تبریز مبلغ 500 میلیون تومان کمک غیرنقدی به تیم تراکتورسازی را به تصویب رسانده که امیدواریم این کمک به صورت نقدی صورت گیرد.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز ضمن انتقاد از میزان پایین پرداخت‌ها بابت حق پخش تلویزیونی، مبلغ دریافتی تراکتورسازی را از این بابت برای یک فصل تنها 400 میلیون تومان ذکر کرد.

وی همچنین از راه‌اندازی دبیرستان این باشگاه خبر داده و افزود: مدیر دبیرستان انتخاب شده و فعالیت خود را برای آغاز هرچه سریع‌تر دبیرستان تراکتورسازی آغاز کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 448
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 503
  • بازدید ماه : 799
  • بازدید سال : 2,834
  • بازدید کلی : 106,360
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی