loading...
تراختور دوسلاری | TractorDostlari.IR
آخرین ارسال های انجمن
تراخـــتوردوســتی بازدید : 66 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اقدامی خیرخواهانه برای فوتبالیست سنقری که به دلیل مصدومیت شدید دیگر نمی توانست فوتبال بازی کند وسیله ای تهیه کرد تا به امرار معاش بپردازد. این موضوع را عادل فردوسی پور در برنامه 90 دیشب مطرح کرد که به مذاق این مدافع خوش نیامده است. 

* درباره کار خیری که برای فوتبالیست سنقری انجام دادی صحبت کن.

- من صحبتی در این زمینه ندارم. کار مهمی نکرده ام که بخواهم درباره آن صحبت کنم. من نمی خواستم با رسانه ای شدن کارم ارج و قرب آن از بین برود.

* اما حالا که این اتفاق افتاده و همه فهمیده اند تو چه کار خیری انجام داده ای.

- نمی دانم چرا فردوسی پور این کار را انجام داد و در برنامه اش اعلام کرد. من نمی خواستم کاری که انجام داده بودم، رسانه ای شود زیرا همیشه یاد گرفته ام که کار خیر باید در خفا انجام شود. من به دنبال شهرت نیستم و نمی خواهم بیشتر از این درباره این موضوع صحبت کنم. چرا باید می آمدم و داد و بیداد می کردم که آهای مردم در جریان باشید من به یک ورزشکار کمک کرده ام. این فوتبالیست مثل برادر کوچک من بود و چون ورزشکار بود و او را می شناختم کمک کردم.

* بگذریم. از بازی با پرسپولیس بگو. فکر می کنی اختلاف پرسپولیس و تراکتورسازی واقعا 4گل است؟

- نه واقعا. نتیجه ای که در دیدار مقابل پرسپولیس به دست آمد به دور از منطق بود. ما نیمه اول خیلی بدشانس بودیم و بخت با ما یار بود که بازنده به رختکن نرفتیم. در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد شد بهتر بازی کردیم اما واقعا عادلانه نبود که 4 گل به پرسپولیس بزنیم. توقع برد داشتیم اما نه با این اختلاف.

* فکر می کنی چه اتفاقی افتاد که تراکتورسازی از یک تیم معمولی تبدیل به یک مدعی شده؟

- همه اتفاقات خوبی را که در یک سال اخیر برای تراکتورسازی رخ داده مدیون هواداران خوب این تیم هستیم. با این همه مشکل مالی که در باشگاه وجود دارد تماشاگران واقعا کمک حال ما بودند و به ما انرژی و انگیزه دادند. اگر تا اینجا پیش آمده ایم به خاطر این بوده که هوداران حتی زمان باخت هم حمایت می کردند. تا حالا هر نتیجه خوبی را که به دست آورده ایم تقدیم هواداران تراکتورسازی می کنم زیرا این موفقیت ها حق آنهاست.

* در روزهای اخیر صحبتهای زیادی درباره مشکلات مالی تیمتان مطرح شده. در این باره چه صحبتی داری؟

- این را می دانم که مشکل زیاد بوده و تا اینجای کار فقط با مدیریت قلعه نویی همه چیز به خوبی پیش رفته. بارها قلعه نویی جلوی بازیکنان به مدیران گله کرده تا کسی نگوید او فقط به فکر پول خودش است. فکر می کنم اولین سالی است که قلعه نویی به فکر پول بچه ها هم بوده و به همین دلیل بازیکنان نباید در این باره حرف بزنند.

* از بین استقلال و تراکتور کدام تیم نایب قهرمان شود؟

- 2هفته مانده و هر دو تیم بازیهای سختی دارند. استقلال را نمی دانم اما ما هنوز به قهرمانی هم امیدواریم. سپاهان بازی سختی با ذوب آهن دارد و فکر می کنم ذوب آهن از این تیم امتیاز بگیرد. ما اول به قهرمانب فکر می کنیم بعد به نایب قهرمانی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تست عنوان منوی پایین

تست متن منو پایین

درباره ما
چندین سال است که وبسایت تراختوردوسلاری به عنوان عضو کوچکی از وب نویسان هوادار تراکتورسازی مشغول به اطلاع رسانی است که بیشترین تلاش این وب آن بوده است که با همکاری دیگر وبسایت ها و وبلاگ ها ، به پوشش خبری مناسب ، پیرامون تیم تراکتورسازی بپردازد و تلاش خواهیم کرد با حمایتی بی همتا تراکتورسازی را در عرصه های بین المللی ببینیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به تونی چه نمره ای میدید؟
    جدول لیگ
    رتبهنام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز 1سپاهان31195756282862 2استقلال30179437152260 3تراکتور سازی311610549292058 4فولاد خوزستان311412551331854
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 626
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 2,957
  • بازدید کلی : 106,483
  • کدهای اختصاصی
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    تراکتورسازی vs فولاد خوزستان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
    ورزشگاه بزرگ سهند تبریز
    الجزیره vs تراکتورسازی
    داماش
    1
    ----
    2
    تراکتورسازی
    عکس هفته


    قاسم دهنوی